Dompel jezelf onder in het volgende hoofdstuk van je vastgoedverhaal als ervaren Assistent Makelaar!
Assistent Makelaar
Jouw baan als Assistent Makelaar in Soest
Als Assistent Makelaar ben je de rechterhand van de makelaars en ondersteun je bij alle aspecten van het vastgoedproces. Van het beheren van vastgoedportfolio’s tot het organiseren van bezichtigingen en het opstellen van contracten, jij bent de spil waar alles om draait. Je zult nauw samenwerken met klanten, makelaars en andere professionals in de vastgoedsector om een soepele en succesvolle transactie te waarborgen.
Voor wat, hoort wat
En wat krijg je ervoor terug?
- Natuurlijk een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Werken op een gerenommeerd makelaarskantoor
- Een gezellig team!
Jouw werkplek als Assistent Makelaar in Soest
Je komt te werken bij een gerenommeerd makelaarskantoor met ambitie. Er heerst een informele sfeer en het bedrijf staat voor professionaliteit en goed werkgeverschap. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de Assistent Makelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer.
Dit breng je mee
Heb jij zin om als Assistent Makelaar in de omgeving van Soest aan de slag te gaan? Mooi, kijk dan even of je aan onderstaande wensen voldoet:
- Je hebt HBO werk en denkniveau met een ARMT of KRMT diploma
- Je hebt enige jaren ervaring in de makelaardij
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift
- Je hebt kennis van Microsoft Office
- Je hebt een (t)huis in Baarn of omgeving, bijvoorbeeld Soest, Hilversum, Eemnes, Bunschoten-Spakenburg of Amersfoort
Koffie? Thee? Werk? Online solliciteren naar deze vacature Assistent Makelaar in de omgeving van Soest is zó gedaan. Ook kan je ons mailen (baarn@getwork.nl), bellen (035-7501583) of Whatsappen (06-42805555) om een afspraak te maken.
Hopelijk tot snel!
* Het genoemde salaris is een indicatie vanuit onze klant, dit is bespreekbaar.
Klaar voor de volgende stap?
Solliciteer directAndere mensen keken ook
- Administratief/secretarieel
Specialist facturatie en claims
Ben jij op zoek naar een uitdagende rol binnen een dynamisch en duurzaam bedrijf? Wij zijn op zoek naar een gedreven Specialist Facturatie en Claims om ons team te versterken!
- Barneveld
- 32 - 38 uur
- Vast
- Mbo
- € 3.500,00 - € 4.000,00 per maand
- Administratief/secretarieel
Medewerker contract administratie
Ben jij die zorgvuldig administratief medewerker met cijfermatig inzicht?
- Soest
- 32 - 40 uur
- Vast
- Mbo
- € 2.800,00 - € 3.200,00 per maand
- Administratief/secretarieel
Servicemedewerker
Ben jij een nauwkeurige en klantgerichte professional met oog voor organisatie en administratie? Voor een toonaangevend bedrijf in de regio Epe zoeken wij een servicemedewerker die bijdraagt aan een soepel serviceproces en optimale ondersteuning van klanten wereldwijd. Solliciteer direct en versterk het TSS-team!
- Epe
- 32 - 40 uur
- Tijdelijk en Uitzicht op vaste dienst
- Mbo en Hbo
- € 16,62 - € 17,45 per uur