Sinds 2000 altijd werk, altijd dichtbij

Receptionist

Ben jij op zoek naar een leuke combi functie waarbij jij jouw klantgerichte – en administratieve skills kan laten zien?

Jouw baan als Receptionist in Soest

Als het visitekaartje van onze organisatie zorg jij voor een warm welkom en de juiste verwijzing naar onze collega’s. Je bent niet alleen het eerste aanspreekpunt aan de telefoon, maar ook het gezicht van de balie. Een afwisselende rol met volop mogelijkheden om je organisatorische talenten in te zetten. Naast het ontvangen en begeleiden van gasten, pak jij ook diverse administratieve taken met plezier op. Zo ondersteun je de binnendienst bij het invoeren van nieuwe orders.

Voor wat, hoort wat

Wil je weten wat je kunt verwachten van ons? Naast heel veel werkplezier en gezellige collega’s kun je rekenen op;

  • Een goed salaris tussen de 2600 en 3200 euro bruto op fulltime basis (afhankelijk van leeftijd en ervaring)
  • Een contract direct bij de werkgever
  • Doorgroeimogelijkheden en het volgen van cursussen
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Jouw werkplek als Receptionist in Soest

Onze opdrachtgever is een groeiend bedrijf met ambitie waar professionaliteit en goed werkgeverschap voorop staat.  Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij interesse hebt in deze vacature, vertellen we jou graag meer tijdens een persoonlijk gesprek bij ons op kantoor. 

Dit breng je mee

Zie jij deze leuke rol van receptionist wel zitten? Check even of je onderstaande punten kan afvinken;

  • Je beschikt over minimaal MBO niveau
  • Je hebt ervaring met administratieve taken en kunt werken met het Office pakket
  • bent sociaal, representatief en hebt een servicegerichte houding. 
  • Je bent stressbestendig, kunt goed overzicht houden en staat stevig in je schoenen, ook tijdens drukke momenten.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt een flexibele instelling en je hebt geen problemen met een fulltime job
  • Je hebt (t)huis in de omgeving van Soest, bijvoorbeeld Baarn, Eemnes, Bunschoten-Spakenburg, Hilversum, Amersfoort.

Online solliciteren naar deze vacature Receptionist is zó gedaan. Ook kan je ons mailen (baarn@getwork.nl), bellen (035-7501583) of Whatsappen (06-42805555) om een afspraak te maken.

Onlangs door jou bekeken

  • Administratief/secretarieel

Assistent Uitvoerder / Administratief Medewerker

Ben jij georganiseerd, stressbestendig en een echte regelaar? Voor een langdurig onderhoudsproject in de regio Utrecht zoeken wij een assistent uitvoerder die het overzicht bewaart én stevig in zijn of haar schoenen staat. Na dit project zijn er volop doorgroeimogelijkheden op nieuwe projecten binnen Nederland of op een vaste werklocatie. Solliciteer vandaag nog en versterk een betrokken team!

  • IJsselstein
  • 32 - 40 uur
  • Detacheren, Uitzicht op vaste dienst en Vast
  • Mbo/hbo
  • € 2.900,00 - € 3.500,00 per maand
Lees meer
  • Horeca/toerisme

Kok

Ben jij die kok die een nieuwe uitdaging zoekt en graag op de Veluwe wil werken in de buurt van Epe en Heerde? Wij hebben één openstaande vacature staan van kok en zien graag dat deze snel wordt ingevuld. Onze klant staat te popelen om versterking en gaat graag op korte termijn het gesprek aan met interessante kandidaten die ervaring hebben als kok. Vind jij het leuk om voor te bereiden, wassen, snijden, koken en mengen en bewaak jij de kwaliteit en spreekt het portioneren en garneren jou ook aan. Dan kan dit zeker wat voor jou zijn!

  • Epe
  • 38 uur
  • Detacheren, Tijdelijk en Uitzicht op vaste dienst
  • Mbo
  • € 2.500,00 - € 3.000,00 per maand
Lees meer
  • Administratief/secretarieel

Medewerker Klantenservice – parttime

Op zoek naar een leuke, afwisselende en parttime baan? Dan is dit wellicht een functie waar jij enthousiast van wordt!

  • Nunspeet
  • 15 - 20 uur
  • Tijdelijk en Uitzicht op vaste dienst
  • Mbo
  • € 15,82 - € 18,72 per uur
Lees meer