Ben jij die zorgvuldig administratief medewerker met cijfermatig inzicht?
Medewerker contract administratie
Jouw baan als Medewerker contract administratie in Soest
Voor deze functie zoeken we ter uitbreiding van het team een administratief medewerker. Een uitdagende functie waarbij je je met name gaat bezighouden met het opstellen van (lease)contracten, het verwerken van de contract-afspraken in de systemen en het maken en controleren van facturen. Het is noodzakelijk dat je nauwkeurig werkt, zorgvuldig bent en zelfstandig kunt werken. Je bent handig met systemen en processen en denkt graag mee ter verbetering hiervan. In deze functie schakel je veel met de klanten en is het dus ook van belang dat je communicatief sterk bent.
Voor wat, hoort wat
**Wat bieden wij jou?**
– Een uitdagende functie binnen een hecht team.
– Een marktconform salaris en een contract bij onze opdrachtgever
– Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
– Een moderne en inspirerende werkomgeving
– Regelmatige teamactiviteiten en een gezellige werksfeer.
Jouw werkplek als Medewerker contract administratie in Soest
Bij onze opdrachtgever werk je in een hecht team waar innovatie en samenwerking centraal staan. Wij vertellen je graag meer tijdens een persoonlijk gesprek!
Dit breng je mee
Wat vragen wij van jou?
– Minimaal een MBO 4 diploma in een administratieve richting.
– Je hebt affiniteit met cijfers, kunt secuur werken en het overzicht bewaren
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
– Sterke organisatorische vaardigheden en een oog voor detail.
– Ervaring met MS Office en administratieve softwarepakketten.
– Proactief en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Ben jij de gedreven Medewerker contract administratie die wij zoeken? Aarzel niet en reageer op deze leuke functie! Online solliciteren naar deze vacature van Medewerker contract administratie is zó gedaan. Ook kan je ons mailen (baarn@getwork.nl), bellen (035-7501583) of Whatsappen (06-42805555) om een afspraak te maken.
Hopelijk tot snel!
Klaar voor de volgende stap?
Solliciteer directAndere mensen keken ook
- Administratief/secretarieel
Specialist facturatie en claims
Ben jij op zoek naar een uitdagende rol binnen een dynamisch en duurzaam bedrijf? Wij zijn op zoek naar een gedreven Specialist Facturatie en Claims om ons team te versterken!
- Barneveld
- 32 - 38 uur
- Vast
- Mbo
- € 3.500,00 - € 4.000,00 per maand
- Administratief/secretarieel
Teamleider KCC
Als Teamleider KCC geef jij leiding aan een team dat dagelijks contact heeft met (potentiële) klanten. Jij zorgt dat leads goed worden opgevolgd, gesprekken resultaat opleveren en dat klanten altijd professioneel geholpen worden. Jij bent dol op KPI’s, want die hou je scherp in de gaten. Uiteraard stuur je bij waar nodig en je coacht je team naar commerciële topprestaties. Samen met de afdelingen marketing en sales, werk je aan de kwaliteit van leads en hogere conversies. Dit is nog niet alles, want je traint medewerkers in verkooptechnieken, verbetert processen en denkt actief mee over nieuwe kansen.
Kortom: jij maakt van het KCC een winnend team.
- Nunspeet
- 32 - 40 uur
- Uitzicht op vaste dienst
- Mbo/hbo
- € 2.965,00 - € 4.019,00 per maand
- Administratief/secretarieel
Directiesecretaresse
Ben jij de rechterhand van de directie, het kloppend hart van de organisatie.
Als directiesecretaresse ben jij de stille kracht die structuur brengt in een dynamische omgeving. Met een scherp oog voor detail, een sterk gevoel voor prioriteiten en een natuurlijke flair voor communicatie zorg jij ervoor dat de directie zich volledig kan richten op strategie en besluitvorming. Van agendabeheer tot vertrouwelijke correspondentie, van het organiseren van boardmeetings tot het stroomlijnen van interne processen – jij regelt het. Altijd discreet, altijd professioneel, altijd een stap vooruit.
- Nunspeet
- 32 uur
- Detacheren en Uitzicht op vaste dienst
- Mbo/hbo
- € 2.855,00 - € 4.087,00 per maand