Ben jij sociaal vaardig, technisch onderlegd en op zoek naar een fulltime baan in de ICT? Dan is deze functie als Helpdeskmedewerker ICT in Dronten precies wat jij zoekt! Jij bent het eerste aanspreekpunt voor zowel particuliere als zakelijke klanten en helpt hen met al hun ICT-vragen en -problemen.
Helpdesk medewerker ICT
Jouw baan als Helpdesk medewerker ICT in Dronten
Als helpdeskmedewerker ben jij de eerste hulp bij ICT-problemen. Je beantwoordt vragen, lost storingen op en zorgt ervoor dat klanten snel weer verder kunnen. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Telefonisch en digitaal ondersteunen van klanten bij ICT-vraagstukken;
- Signaleren van technische problemen en doorzetten naar de juiste afdeling;
- Helder en klantvriendelijk communiceren met zowel particulieren als bedrijven;
- Registreren van meldingen en oplossingen in het systeem;
- Bijdragen aan een positieve klantbeleving en teamdynamiek.
Je werkt bij een toonaangevend ICT-bedrijf in Dronten waar normen, waarden en klantgerichtheid centraal staan.
Voor wat, hoort wat
Bij Get Work draait alles om jouw werkplezier en ontwikkeling. Daarom kun je rekenen op:
- Een bruto maandsalaris tussen € 2.500,- en € 2.600,- (afhankelijk van ervaring);
- Een fulltime functie met uitzicht op een vast dienstverband;
- Veel ontwikkelingsmogelijkheden binnen de ICT-sector;
- 16 verlofuren per maand (op basis van fulltime);
- Direct pensioenopbouw (vanaf 18 jaar);
- Een prettige werksfeer binnen een professioneel en betrokken team.
Jouw werkplek als Helpdesk medewerker ICT in Dronten
Je komt te werken bij een gerenommeerd ICT-bedrijf in Dronten dat zich inzet voor hoogwaardige dienstverlening aan zowel particuliere als zakelijke klanten. De organisatie staat bekend om haar betrouwbaarheid, klantgerichtheid en sterke teamcultuur. Jij draagt hier als helpdeskmedewerker actief aan bij.
Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de Klantenservice Medewerker bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Dan nog even over de rol van Get Work hierin: waar jij op zoek bent naar een nieuwe uitdaging, zoeken werkgevers mensen die die uitdaging aan willen gaan. Get Work zorgt voor de juiste klik tussen beiden. Dicht bij huis werken, jouw werkgeluk én persoonlijk contact stellen wij daarbij centraal.
Dit breng je mee
Voor deze functie als helpdeskmedewerker ICT zoeken wij iemand met:
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Kennis van internetgerelateerde producten;
- Een resultaatgerichte en klantvriendelijke instelling;
- Een MBO-3 diploma in de richting ICT (verplicht);
- Woonachtig in Dronten of omgeving, zoals Lelystad, Zeewolde, Kampen, Emmeloord, Harderwijk, Almere of Swifterbant.
Ben jij klaar om aan de slag te gaan als Helpdeskmedewerker ICT in Dronten? Solliciteer dan eenvoudig via de button “Solliciteren” en upload je CV. Liever persoonlijk contact? Bel ons op 088-4389630, mail naar dronten@getwork.nl of stuur een WhatsApp naar 06-13397148. We maken graag kennis met je!
Klaar voor de volgende stap?
Solliciteer directAndere mensen keken ook
- Administratief/secretarieel
Planner Servicewerkzaamheden
Direct in dienst bij onze opdrachtgever? Jij regelt graag alles, houdt het overzicht, bent communicatief sterk en service verlenen is jouw ding. Klopt dat? Dan horen wij graag snel van je!
- Baarn
- 36 - 40 uur
- Vast
- Mbo
- € 2.850,00 - € 3.850,00 per maand
- Administratief/secretarieel
Teamleider KCC
Als Teamleider KCC geef jij leiding aan een team dat dagelijks contact heeft met (potentiële) klanten. Jij zorgt dat leads goed worden opgevolgd, gesprekken resultaat opleveren en dat klanten altijd professioneel geholpen worden. Jij bent dol op KPI’s, want die hou je scherp in de gaten. Uiteraard stuur je bij waar nodig en je coacht je team naar commerciële topprestaties. Samen met de afdelingen marketing en sales, werk je aan de kwaliteit van leads en hogere conversies. Dit is nog niet alles, want je traint medewerkers in verkooptechnieken, verbetert processen en denkt actief mee over nieuwe kansen.
Kortom: jij maakt van het KCC een winnend team.
- Nunspeet
- 32 - 40 uur
- Uitzicht op vaste dienst
- Mbo/hbo
- € 2.965,00 - € 4.019,00 per maand
- Administratief/secretarieel
Servicemedewerker
Ben jij een nauwkeurige en klantgerichte professional met oog voor organisatie en administratie? Voor een toonaangevend bedrijf in de regio Epe zoeken wij een servicemedewerker die bijdraagt aan een soepel serviceproces en optimale ondersteuning van klanten wereldwijd. Solliciteer direct en versterk het TSS-team!
- Epe
- 32 - 40 uur
- Tijdelijk en Uitzicht op vaste dienst
- Mbo en Hbo
- € 18,73 - € 20,00 per uur