Sinds 2000 altijd werk, altijd dichtbij

Customer support specialist

Ben jij onze life saver?

Jouw baan als Customer support specialist in Eemnes

Als Customer support specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je zorgt voor een uitstekende klantenervaring door professionele en efficiënte ondersteuning te bieden, zowel telefonisch, als via de mail en chat. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen over bijvoorbeeld de levering of prijzen, het oplossen van (technische) klachten of storingen, en het bieden van advies over onze producten en diensten. Dit doe je in samenwerking met je collega’s van de afdelingen orderverwerking, sales en logistiek.

Voor wat, hoort wat

Voor deze leuke, afwisselende en dienstverlenende rol krijg jij o.a. het volgende terug;

  • Een mooi salaris tussen €2.500 en €3.500 bruto per maand
  • Een heerlijke bedrijfslunch
  • Ontwikkelmogelijkheden
  • Veel leuke uitjes en sportieve activiteiten

Jouw werkplek als Customer support specialist in Eemnes

Ter versterking van het team van onze opdrachtgever zoeken wij een enthousiaste en klantgerichte Customer support specialist. Wij vertellen je uiteraard graag meer over deze vacature tijdens een intake gesprek bij ons op kantoor!

Dit breng je mee

Kun jij de volgende punten afvinken voor de functie van Customer support specialist? Je beschikt over:

  • Minimaal een MBO-diploma in een relevante richting.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels zowel mondeling als schriftelijk.
  • Ervaring in een klantenservice- of soortgelijke rol.
  • Ervaring met technische ondersteuning is een pre.
  • Je bent bij voorkeur beschikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag.
  • Vaardigheid in het gebruik van CRM-software en basiskennis van Microsoft Office.
  • Het vermogen om zelfstandig te werken en prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving.

Koffie? Thee? Werk? Online solliciteren naar deze vacature Customer support specialist is zó gedaan. Ook kan je ons mailen (baarn@getwork.nl), bellen (035-7501583) of Whatsappen (06-42805555) om een afspraak te maken.

Andere mensen keken ook

  • Administratief/secretarieel

HR manager / Office manager (parttime)

Ben jij een gedreven en veelzijdige professional met ervaring in zowel Human Resources als Officemanagement?

  • Nunspeet
  • 20 - 24 uur
  • Uitzicht op vaste dienst en Vast
  • Mbo/hbo
  • € 18,93 - € 23,49 per uur
Lees meer
  • Administratief/secretarieel

Technisch Support Medewerker

Wil jij direct in dienst bij onze opdrachtgever? En ben jij op zoek naar een superleuke baan als Technisch Support Medewerker? Dan horen wij graag snel van je!

  • Baarn
  • 40 uur
  • Vast
  • Mbo
  • € 2.500,00 - € 3.500,00 per maand
Lees meer
  • Administratief/secretarieel

Assistent Uitvoerder / Administratief Medewerker

Ben jij georganiseerd, stressbestendig en een echte regelaar? Voor een langdurig onderhoudsproject in de regio Utrecht zoeken wij een assistent uitvoerder die het overzicht bewaart én stevig in zijn of haar schoenen staat. Na dit project zijn er volop doorgroeimogelijkheden op nieuwe projecten binnen Nederland of op een vaste werklocatie. Solliciteer vandaag nog en versterk een betrokken team!

  • IJsselstein
  • 32 - 40 uur
  • Detacheren, Uitzicht op vaste dienst en Vast
  • Mbo/hbo
  • € 2.900,00 - € 3.500,00 per maand
Lees meer