Ben jij een echt mensen-mens, communicatief vaardig en een meester in het vinden van talent?
HR professional
Jouw baan als HR professional in Baarn
Dan hebben wij de perfecte kans voor jou! Onze opdrachtgever is een toonaangevend bedrijf in de energie-industrie en op zoek naar een enthousiaste en gedreven HR professional om het team te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het aantrekken en selecteren van talentvolle professionals die bijdragen aan het succes en groei van de organisatie.
Jouw verantwoordelijkheden zijn bijvoorbeeld;
– Beheren van het volledige wervingsproces, van vacatureplaatsing tot aanname. Denk hierbij aan het schrijven van vacatureteksten, screenen van CV’s en het voeren van sollicitatiegesprekken.
– Organiseren van wervingscampagnes en – events samen met de marketingafdeling
– Financieel bewaken van het recruitmentproces
– Overige HR taken, zoals het opstellen van contracten, voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken en coördineren van opleidings- en ontwikkelingsprogramma’s voor medewerkers
Voor wat, hoort wat
**Wat bieden wij?**
– Een afwisselende functie in een inspirerende omgeving.
– Flexibele werktijden
– Een warm en collegiaal team.
– Een salaris conform CAO (€ 3200 – € 4000 o.b.v. 40 uur)
– Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Jouw werkplek als HR professional in Baarn
Klaar om de volgende stap in je carrière te zetten en een verschil te maken? Onze opdrachtgever kijkt ernaar uit om jouw unieke talenten en expertise in hun team te verwelkomen! Ga de uitdaging aan en help hen de beste professionals in de branche aan te trekken!
Dit breng je mee
**Wie ben jij?**
– Je hebt minimaal een MBO-diploma (niveau 4)
– je hebt een aantal jaar relevante werkervaring
– Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands
– Je hebt overtuigingskracht en bent benaderbaar
– Je hebt een commerciële instelling en bent een echte netwerker
– Je hebt een (t)huis in de omgeving Baarn, bijvoorbeeld Bunschoten-Spakenburg, Soest, Amersfoort, Hilversum of Eemnes
Koffie? Thee? Werk? Online solliciteren naar deze vacature HR professional is zó gedaan. Ook kan je ons mailen (baarn@getwork.nl), bellen (035-7501583) of Whatsappen (06-42805555) om een afspraak te maken.
Hopelijk tot snel!
Klaar voor de volgende stap?
Solliciteer directAndere mensen keken ook
- Administratief/secretarieel
Supply Chain Medewerker
Ben jij een gedreven professional met een scherp oog voor detail en een passie voor logistiek? Wij zijn voor onze klant op zoek naar een enthousiaste Supply Chain Medewerker ter versterking van het team voor minimaal 36 uur per week.
- Soest
- 36 - 40 uur
- Vast
- Mbo
- € 3.000,00 - € 3.500,00 per maand
- Administratief/secretarieel
Coördinator Bedrijfsprocessen
Heb jij een sterk analytisch vermogen en ben je graag degene die systemen, processen en mensen met elkaar verbindt? Als coördinator bedrijfsprocessen zorg jij ervoor dat de organisatie soepel draait. Je bent betrokken bij het implementeren van het ERP-systeem, optimaliseert logistieke processen en fungeert als eerste aanspreekpunt voor systeemvragen en IT-gerelateerde zaken.
- Kampen
- 32 - 40 uur
- Uitzicht op vaste dienst
- Hbo
- € 3.000,00 - € 4.000,00 per maand
- Administratief/secretarieel
Administratief Medewerker
Zet jij graag de puntjes op de i en werk je het liefst in een informele, nuchtere werkomgeving? Dan is deze functie precies wat je zoekt. Als administratief medewerker ben je onmisbaar voor de logistieke operatie van één van de grootste terminals van West-Europa!
- Kampen
- 32 - 40 uur
- Uitzicht op vaste dienst
- Mbo
- € 2.600,00 - € 3.200,00 per maand