​Juridisch advies over arbeidsrecht

Juridische helpdesk

De juridische helpdesk van uitzendbureau Get Work geeft opdrachtgevers juridisch advies over arbeidsrechtelijke vraagstukken. Onafhankelijk, begrijpelijk en direct toepasbaar. Bijvoorbeeld:

  • Twijfelt u bijvoorbeeld of u binnen de grenzen van de wet opereert? 
  • Wilt u een ziek personeelslid vervangen en weet u niet precies wat uw rechten zijn?
  • Heeft u een vraag over de nieuwe Wet werk en zekerheid?
  • Mag ik een medewerker na overname nog een tijdelijk contract geven?

Het zijn zomaar een viertal vragen waar u als werkgever mee te maken kunt krijgen. Vaak is er geen standaard antwoord mogelijk, want het arbeidsrecht is complex en wetten en regels veranderen voortdurend. 
Grote organisaties hebben arbeidsrecht deskundigen in dienst, die de ontwikkelingen continu volgen, maar dat is als zelfstandige of MKB’er niet haalbaar. U kunt vragen over arbeidsrecht en ontslag ook voorleggen aan een jurist, maar dat is erg kostbaar. Uw voordeel bij Get Work is dat u al deze arbeidsrechtelijke juridische vraagstukken neer kunt leggen bij één aanspreekpunt tegen relatief lage kosten. 

Juridisch advies voor opdrachtgevers van Get Work

Marianne van Ark werkt sinds 2008 bij Get Work als intercedente, HR-adviseur en gediplomeerd arbeidsrecht deskundige. Heeft u vragen over arbeidsrecht, dan kunt u deze telefonisch of per e-mail aan haar stellen.  

Dit zijn de voordelen van de Juridische helpdesk van Get work:

  • U kunt van gedachten wisselen met een gediplomeerde arbeidsrecht deskundige;
  • De juridische helpdesk is voor alle opdrachtgevers van Get Work;
  • U kunt bij de Juridische helpdesk terecht met vragen over arbeidsovereenkomsten, sociale voorzieningen, beëindiging van contracten, werkkostenregeling, subsidiemogelijkheden en nog veel meer;
  • U krijgt duidelijke antwoorden op complexe, arbeidsrechtelijke vragen.
Wilt u advies over arbeidsrecht? Neem dan contact op met Get Work.

Ja, ik wil juridisch advies